پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوربین مداربسته تیاندی
نوشته شده در یک شنبه 19 شهريور 1402
بازدید : 68
نویسنده : user

معرفی دوربین مداربسته تیاندی (در ۳ گروه)

  1. رده اول سری lite نام دارد، این خانواده از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند ، از خصایص دیگر این خانواده سهولت نصب آن است . این گروه می تواند برای گروه خرده فروشان و کاربران نهایی مورد استفاده قرار گیرد و برای مکان هایی نظیر انبارها، پارکینگ ها، پارک ها و مناطق مسکونی بسیار کارا و موثر است.
  2. گروه دوم pro نام دارد و همانطور که از اسم آن یا professional مشخص است کاربری بهینه تری را به نسبت گروه قبلی دارد، در این گروه خصایص آنالاتیک بیشتری دارد همچنین تصویر شفاف تر و واضح تر را به کمک قابلیت های پیشرفته فراهم میکند. این گروه برای کاربری های پروژه ها کوچک و متوسط بسیار خوب و مفید است و مورد استقبال بسیاری در سرتاسر جهان قرار گرفته است و بسیاری از نیازهای مشتریان را فراهم می کند.
  3. گروه سوم برای بازار و هدف پروژه های پیشرفته طراحی شده است و تحت عنوان ultra است. ساختار و زیربنای تولید تصویر آن ها بسیار قوی و پیشرفته است و خصایصی نظیر تشخیص چهره و کاربری های پیشرفته دیگر این گروه را از سایر گروه ها متمایز کرده است. شرکت تیاندی در طبقه بندی محصولات خود این سه رده را تعریف کرده است.

ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی

جذابیت محصولات تیاندی این است که کاربران دوربین مدار بسته به طور فزاینده ای به دنبال خرید دوربین مداربسته تیاندی هستند. با توجه به این سرعت دریافت، بسیاری از فعالان صنعت دوربین مداربسته تیاندی در رتبه های بالا در جهان قرار دارند. کیفیت این دوربین ها و قیمت پایین آنها نسبت به برندهای معروف یکی از دلایل بالا بودن طرفداران این برند است. آنها معتقدند که می توان دوربینی با همان کیفیت و کارایی را با هزینه بسیار کمتری نسبت به برندهای دیگر خریداری کرد. برخی از ویژگی های خاص این دوربین محبوب عبارتند از:

فناوری Tiandy Color Maker

فناوری Tiandy Color Maker یک راه حل برای محیط کم نور است که یک دیافراگم بزرگ را با یک سنسور بزرگ ترکیب می کند. بر این اساس دوربین می تواند نور زیادی را در محیط تاریک دریافت کند. این راه حل حتی در شب های کاملا تاریک نیز موثر است. در چنین مواقعی دوربین های مجهز به این فناوری تصاویر رنگی و زنده ثبت می کنند. با کمک روشنایی چراغ های گرم نیز جزئیات بیشتری از تصویر ارائه می دهد.

دوربین Color Maker تیاندی با کمک یک سنسور بزرگ و دیافراگم و نور گرم، مدام هدف شما را به صورت تمام رنگی رصد می کند. در مقایسه با سوپراستارلایت، این دوربین ها به نور کمتری نیاز دارند. حتی در محیط های کاملا تاریک هم تصاویر خوبی می گیرد.

سیستم تشخیص چهره در دوربین‌های Tiandy

سیستم تشخیص چهره دوربین مدار بسته تیاندی دارای سه حالت تجزیه و تحلیل خارجی، تجزیه و تحلیل داخلی و تجزیه و تحلیل مشارکتی است. ویژگی تشخیص خودکار سریع به طور گسترده در امنیت عمومی و جوامع هوشمند استفاده می شود. همچنین در کنترل دسترسی، حضور و غیاب، شناسایی مشتری بانک VIP و دیگر سناریوهای برنامه مورد نیاز استفاده می شود.

سیستم های تشخیص چهره Tiandy در شرایط مختلف در سیستم های مختلفی قرار می گیرند. این به دلیل نیاز مشتری و مقدار هزینه محاسبه شده اقتصادی برای راه اندازی سیستم است.

خرید دوربین مداربسته تیاندی

برای خرید دوربین مداربسته تیاندی در سطح بالا باید به نمایندگی های مجاز و مجاز آن مراجعه کنید. نمایندگی هایی که گارانتی کافی برای دوربین های خود ارائه می کنند مانند رادیس می توانند گزینه خوبی برای آن باشند. جهت خرید دوربین مداربسته تیاندی می توانید از فیلترهای موجود در این صفحه استفاده کنید. به این ترتیب با کلیک بر روی گزینه دوربین مورد نظر، لیست کوتاهی از عناوین موجود را مشاهده می کنید که در آن به سادگی می توانید عناوین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این صورت تمامی ویژگی های دوربین مورد که با آن ویژگی خاص عرضه می شوند را مشاهده خواهید کرد.

همچنین فروش دوربین مداربسته تیاندی و تجهیزات و متعلقات آن (شامل سیم و کابل، منبع تغذیه دوربین و هارد داخلی و …) در فروشگاه اینترنتی موج گستران رادیس امکان پذیر است. در قسمت تماس، با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. . برای خرید دوربین مداربسته تیاندی می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید.




۴ برند مطرح دوربین مداربسته در ایران کدامند؟
نوشته شده در یک شنبه 19 شهريور 1402
بازدید : 73
نویسنده : user

در اینجا به معرفی ۴ برند برتر دوربین مداربسته اشاره شده است تا شما بتوانید در زمان خرید انتخاب درست و اصولی را داشته باشید.

شرکت موج گستران رادیس نماینده فروش این ۴ برند مطرح (هایک ویژن، داهوا، هایلوک، تیاندی) می‌باشد، برای بازدید از قیمت و اطلاعات محصولات هر یک از آنها کافی است تا نام موج گستران رادیس را در گوگل جستجو کنید.

نقاط قوت دوربین هایک ویژن:

تمرکز بر رضایت مشتری از طریق بالا بردن کیفیت

قیمت مقرون به صرفه با وجود کیفیت بالا

نصب آسان و دوام بالای محصولات

ارائه انواع نرم افزارهای مدیریت توسط این شرکت

مجهز به فناوری پیشرفته مانند تشخیص چهره از طریق هوش مصنوعی

تنوع بسیار بالای محصولات، ارائه دهنده لنزهای با کیفیت، قابلیت ارتقا و سازگار با دوربین‌هایی با تکنولوژی متفاوت

امکان ادغام با سیستم‌های متفاوت از نظر تکنولوژی (آنالوگ، AHD و …) نسبت به سایر برندها

مجهز به تکنولوژی پردازش تصاویر

دارای نماینده فعال در ایران

نقاط قوت دوربین داهوا:

ارائه تصاویر با کیفیت

امکان دسترسی به تصاویر با کیفیت از راه دور

پشتیبانی از انواع تکنولوژی پردازش تصویر

ارسال تصاویر با استفاده از سیگنال تصویری قوی

دارای نماینده فعال در کشور

تنوع محصول

نقاط قوت دوربین هایلوک:

قیمت بسیار پایین آن نسبت به کیفیتی که دارد

دارای اعتبار بسیار بالا به پشتوانه شرکت مادر Hikvision

دارای نماینده فعال در کشور

تنوع محصول

نقاط قوت تیاندی:

قیمت مناسب

کیفیت خوب

نماینده فعال در کشور

تنوع محصول

خرید دوربین مداربسته

 

نکاتی که در انتخاب یک برند مناسب تأثیرگذار هستند، قیمت، کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش است که تمامی این نکات در انتخاب این ۴ برند نقش داشته اند. حجم فروش محصولات این شرکت‌ها در بازار ایران نمایانگر میزان رضایت بالا از آنها است.

با توجه به اینکه متأسفانه برندهای متفرقه زیادی در صنعت دوربین مداربسته در ایران فعال هستند و سو استفاده‌هایی از نام این شرکت‌ها می‌شود، حتماً در زمان خرید دقت فرمائید تا از فروشگاه‌های معتبر و نماینده‌های فروش خرید نمائید، بدین ترتیب علاوه بر انتخاب برند مناسب، انتخاب فروشنده نیز نکته حائز اهمیتی است.

سایت‌های دیجی کالا، موج گستران رادیس، ترب و چند سایت معتبر دیگر در حال فروش محصولات این برندها هستند.

دقت کنید که رادیس نماینده فروش این ۴ برند مطرح است، این شرکت با سابقه بالایی که در زمینه فروش دوربین مداربسته، ارائه خدمات پس از فروش، نصب و … دارد، توانسته جزو نمایندگان برتر این ۴ برند مطرح باشد.

اگر شما هم به فکر نصب دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می‌کنیم تا از این سایت بازدید نمائید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در صورت نیاز از خدمات نصب استفاده کنید.

https://www.mehrnews.com/news/5881982/%DB%B4-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86%D8%AF

 




نمایندگی هایک ویژن
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1402
بازدید : 72
نویسنده : user

نمايندگي رسمي برند هايک ويژن

موج گستران راديس مرجع تخصصي فروش هايک ويژن در ايران است، کاربران و مشتريان اين شرکت مي توانند با حق انتخابي بسيار بالا و با دريافت اطلاعاتي کامل براي انتخاب درست کالاي مورد نظر خود، وب سايت را بررسي کنند و يا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمايند، همواره بهترين انتخاب و بهترين خدمات، شايسته مشتريان راديس است.

مجموعه ما در سال 2016 موفق به کسب برترين نمايندگي هايک ويژن از سوي شرکت پارس ارتباط شده است، براي ما بسيار مهم است که تمام کاربران کالاي تخصصي مورد نياز خود را به درستي و با دقت بالا و بيشترين سهولت انتخاب کنند.

شرکت ما از هرگونه تلاشي براي بالاتر بردن کيفيت خريد مشتريان دريغ نمي کند. در نتيجه همواره تلاش مي‏ کنند تا در طول فرآيند خريد يعني پيش، حين و پس از خريد، بيشترين ارزش را براي کاربران و مشتريان خود خلق کنند.

موج گستران رادیس ،  نمايندگي هايک ويژن تهران امکان دسترسي مشتريان به جديدترين محصولات اين شرکت با دو سال گارانتي فراهم شده است. براي مشاهده قيمت Hikvision به صفحه ليست قيمت هايک ويژن مراجعه کنيد

 

 

:: برچسب‌ها: هایک ویژن , نماینده هایک ویژن , دوربین هایک ویژن ,



نصب مودم ADSL
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1402
بازدید : 80
نویسنده : user

قبل از نصب مودم ADSL باید بدانید که اسپلیتر یا میکروفیلتر که در زبان فارسی به عنوان حذف کننده نویز شناخته می شود، به شما این امکان را می دهد که در حین استفاده از اینترنت بدون وقفه و نویز از گوشی خود استفاده کنید. این بدان معناست که خط تلفنی که از مودم استفاده می کند، در مکالمات تلفنی شما تداخلی ایجاد نمی کند.

1.کابل کاهش نویز (خط) را به پریز تلفن وصل کنید.

(اگر نمی خواهید از یک حذف کننده نویز استفاده کنید، می توانید خط تلفن را مستقیماً به پورت مودم DSL متصل کنید.)

حالا با دو خروجی روی نویزگیر می توانید همزمان از گوشی و مودم استفاده کنید. یکی برای اتصال مودم و دیگری برای اتصال گوشی. یک سر کابل را به پورت DSL و سر دیگر همان کابل را به پورت حذف نویز با عنوان “Modem” وصل کنید. می بینید که بخشی با کلمه “تلفن” وجود دارد. این قطعه را از طریق کابل به تلفن منزل خود وصل کنید.

2. مودم خود را به رایانه (یا لپ تاپ) وصل کنید.

اگر در مرحله قبل اسپلیتر و خط تلفن را به مودم وصل کردید، در این مرحله از مراحل نصب مودم ADSL ، مودم را به کامپیوتر متصل می کنیم. برای نصب مودم ADSLکابل LAN معمولا برای اتصال مودم به کامپیوتر استفاده می شود. در این روش یک سر کابل شبکه را به قسمت LAN و سر دیگر را به پشت کیس کامپیوتر متصل کنید.

روش دیگری که توسط برخی مودم ها پشتیبانی می شود، استفاده از کابل USB است. یک سر کابل USB را به ورودی USB مودم و سر دیگر را به پشت کیس کامپیوتر وصل کنید. (مطمئن شوید که کابل های کامپیوتر به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه اتصال اشتباهی رخ ندهد و هر کابل کاملاً در پورت خودش قرار بگیرد.)

3. سیم برق مودم را وصل کنید

در مراحل قبل اسپلیتر، خط تلفن و کابل اترنت را وصل کردیم. حالا آداپتور برق مودم را به سوکت power وصل کرده و در نهایت آن را به پریز برق وصل کنید. ما تاکنون همه کابل ها را به درستی وصل کرده ایم. حال نوبت به انجام تنظیمات نرم افزاری لازم برای تنظیم مودم ADSL می رسد.

4.برای تنظیمات اولیه مودم ADSL وارد صفحه تنظیمات شوید

در این مرحله از نصب مودم ADSL، باید یک مرورگر در رایانه خود باز کنید و آدرس IP مودم (192.168.1.1) را در قسمت جستجو وارد کنید. (IP هر مودم در قسمت پایین آن، در قسمت اطلاعات مودم نوشته شده است.) پس از وارد کردن IP در قسمت جستجوی مرورگر، Enter را فشار دهید تا صفحه ای باز شود که نام کاربری و رمز عبور شما را می خواهد. نام کاربری و رمز عبور شما به طور پیش فرض روی admin تنظیم شده است. در دو فیلد موجود کلمه “admin” را پر کرده و دکمه “OK” را فشار دهید تا وارد صفحه تنظیمات شوید.

5. راه اندازی سریع مودم را اجرا کنید

برای طریقه config مودم ADSLدر صفحه تنظیمات مودم، گزینه “Quick Start” و در نهایت “Run Wizard” را انتخاب کنید تا مودم به سرعت راه اندازی شود. در اولین صفحه ای که در مقابل شما ظاهر می شود، روی دکمه Next کلیک کنید و این مرحله را دنبال کنید.

6.یک منطقه جغرافیایی را انتخاب کنید

در صفحه انتخاب منطقه جغرافیایی گزینه شهر خود را انتخاب کرده و سپس دکمه Next را انتخاب کنید.

7. نوع اتصال ISP خود را انتخاب کنید

در این مرحله از نصب مودم ADSLباید نوع اتصال ISP خود را انتخاب کنید. گزینه PPPoE/PPPoA را انتخاب کرده و Next را بزنید.

8. نام کاربری و رمز عبور اینترنت را وارد کنید

در این مرحله از شما می خواهد که نام کاربری و رمز عبور خود را که در هنگام خرید اینترنتی دریافت کرده اید را وارد کنید. VPI و VCI را به ترتیب 0 و 35 وارد کنید. گزینه Connection Type را روی PPPoE LLC قرار دهید.

جهت بررسی تکمیلی و ادامه مطالب در خصوص نصب مودم adsl  به وب سایت موج گستران رادیس مراجعه فرمایید.

 

:: برچسب‌ها: مودم , مودم خانگی , adsl ,