پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خدمات نصب دوربین مداربسته
نوشته شده در یک شنبه 24 ارديبهشت 1402
بازدید : 271
نویسنده : user

خدمات نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته از جمله دوربین مداربسته هایلوک ، دوربین مداربسته هایک ویژن … شامل بخش های مختلفی است که هر بخش نیاز به راه اندازی و تست اولیه دارد تا نصاب از تمام مراحل نصب از نظر فنی و کیفی اطمینان کامل داشته باشد 

هزینه نصب دوربین مدار بسته

یکی از دغدغه های شرکت رادیس انجام نصب با کیفیت بالا و هزینه ی پایین است اما برای تخمین حدودی هزینه نصب دوربین مداربسته عواملی همچون تعداد دوربین و محل نصب (بسته به سختی دسترسی و ارتفاع) در برآورد هزینه نصب دوربین تاثیر گذار هستند اما به صورت کلی میتوان گفت در شرکت رادیس قیمت نصب از ۴۰۰ هزار تومان شروع و تا ۴ میلیون تومان است که مبالغ بالا اکثرا برای پروژه های خاص با شرایط خاص است اما باید این نکته را قید کنیم که قیمت های مجموعه رادیس به شدت رقابتی و مناسب هستند.

مشاوره رایگان قبل از نصب دوربین مداربسته

شرکت رادیس به دلیل اطمینان به تخصص خود قبل از سفارش نصب به مشتریان مشاوره رایگان برای انتخاب دوربین مداربسته با دلیل و محل های مناسب نصب برای گرفتن بهتر تصویر به صورت تلفنی و حضوری ارائه میدهد.

اقدامات لازم پیش از آموزش رایگان نصب دوربین‌های مدار بسته

پیش از اینکه به آموزش نصب دوربین مدار بسته بپردازیم شما باید محلی را برای نصب در نظر بگیرید. محلی که قرار است سیم کشی‌های لازم انجام شود نیاز است به صورت اصولی انتخاب و مشخص شود.

برای برخی از افراد موضوع ایجاد یک حفره بر روی دیوار تا حدی نگران کننده تصور میشود اما اینطور نیست. نگرانی لازم نیست چرا که امروزه با استفاده کردن از تجهیزات و لوازمی همچون داکت، لوله و … یا عبور دادن سیم‌ها از کناف، ایجاد زیر نما، دو پوش، سقف‌های کاذب، همچنین سیم کشی‌های زیر زمین از اصولی ترین راه‌ها برای مخفی کردن این سیستم‌های امنیتی میباشد.

از طرفی اگر نگران این مسئله هستید بهتر است دوربین‌های بخرید که به صورت بی سیم به بازار و به دست مصرف کننده ارائه شده‌اند. در نظر گرفتن ایت موارد باعث میشود تا آموزش نصب دوربین مداربسته برای شما قابل درک‌تر باشد‌. پس نصب در مکان‌های کوجک که فضای کمتری دارند با کمی تامل قابل انجام خواهد بود.

مشخصات دوربین مداربسته در منزل به صورت مخفی

امروزه نصب دوربین مداربسته در منزل به فناوری‌هایی ویژه و منحصر به فرد مجهز هستند. این تجهیزات و مشخصات شامل شناسایی حرکت، مفقود شدن اشیاء، شناسایی نفوذ، تصویر برداری حرارتی و … می باشد. البته در کنار همه این موارد، همه دوربین‌ها دارای قابلیت مشابه نیستند و همواره تفاوت‌هایی میان آنها وجود دارد. پس به همین خاطر پیش از خرید درباره این سیستمات امنیتی به خوبی تحقیق کنید. بدین صورت درک بهتری برای هر مدل، متناسب با نیاز خود بهره مند خواهید شد. مشخصات دوربین‌های بی سیم و دارای سیم هم باید در نظر بگیرید.

هر دو مورد از مزایا و معایبی برخوردار هستند. اگرچه بسیاری از افراد، نصب دوربین در منزل را به شکل بی سیم ترجیح میدهند. در بخش دیگر به طور کامل و مفصل از مزایا و معایب نوع بی سیم و با سیم صحبت خواهیم کرد.

خوشبختانه در جامعه امروزه شاهد پیشرفت بی نظیر در عرصه تولید و طراحی سیستم‌های امنیتی و حفاظتی؛ در برندهای مختلف دوربین مدار بسته شده‌ایم. این برندها در نوع خارجی و داخلی در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد.

از جمله مشخصاتی که باید این سیستمات برخوردار باشند شامل:

۱. داشتن قابلیت مانیتورینگ، امکان ذخیره سازی بلند مدت و در عین حال داشتن ضبط دائم و بدون توقف.
۲. برخورداری از مزیت تشخیص چهره و شمارش افراد مشاهده شده در نصب دوربین در منزل
۳. قابلیت نصب در محیط‌های باز و داخلی همچون حیاط، زمین ورزشی و محوطه بیرون مدرسه.
۴. قابلیت نصب آسان، ضبط تصاویر و فیلم‌ها با هزینه اندک توسط دوربین مدار بسته منزل
۵. داشتن قابلیت پخش بدون انقطاع در فیلم‌ها و تصاویر ضبط شده

جهت بررسی دقیق تر نصب دوربین مداربسته به وب سایت رادیس مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: نصب دوربین مداربسنه , دوربین مداربسته ,



مودم سیم کارت خور
نوشته شده در یک شنبه 24 ارديبهشت 1402
بازدید : 269
نویسنده : user

مودم ها انواع گوناگونی دارند که احتمالا شما با آن‌ها آشنا هستید: مودم ها ADSL و نسل جدیدتر آن‌ها یعنی مودم های VDSL که بر مبنای خطوط تلفن کار می‌کنند، مودم فیبر نوری که همانطور که از اسمش پیداست بر بستری از خطوط فیبر نوری جریان دارد، و انواع مودم سیم کارت خور که با سیمکارت های تلفن همراه قابل استفاده هستند.

بهترین مودم سیم کارت خور

برندهای مختلف تولید مودم در سبد محصولات خود اغلب مودم سیم کارت خور نیز دارند. مودم سیم کارت خور TP-Link و دی لینک و همچنین مودم های سیمکارت خور یوتل از برندهای مطرح در بازار ایران هستند که البته این روزها برند یوتل به دلیل تولید باکیفیت داخل بودن و قیمت رقابتی و ضمانت قابل قبول توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. همچنین برند مودم لول وان نیز به دلیل کیفیت بالای محصول و راه‌اندازی نمایندگی های معتبر در ایران توانسته سهم قابل قبولی در بازار برای خودش دست و پا کند.

اینکه در بین این برندها کدام یک از بقیه بهتر است نیاز به نقد و بررسی همه جانبه دارد و باید شرایط مختلف را برای جواب دادن به این سوال در نظر گرفت. اما می‌توان با توجه خرد جمعی در بازار کشور که به سمت استفاده روزافزون از برند Level 1 گرایش نشان می‌دهد به این نتیجه رسید که کارایی محصولات لول وان در کشور ما به کاربران ایرانی نزدیکتر است. البته نباید فراموش کرد که مودم های یوتل نیز مودم های باکیفیت ساخت داخل هستند.

مودم ADSL / VDSL بهتر است یا مودم سیمکارتی ؟

جواب این سوال کاملا بستگی به نحوه استفاده شما و انتظارتان از کارایی مودم دارد. اغلب مودم ها چه تکنولوژی بکار رفته در آن‌ها از نوع کابلی باشد (مودم ADSL / VDSL) و چه سیمکارتی، معمولا از نظر سرعت تفاوت چندانی با هم ندارند و عمده تفاوت آن‌ها در امکانات استفاده از آن‌هاست. گرچه در بین مودم های کابلی تکنولوژی وی‌دی‌اس‌ال جدیدتر از ‌ای‌دی‌اس‌ال است و سرعت به‌مراتب بالاتری دارد و مودم های سیم کارت خور ‌TD-LTE نیز دارای سرعت بسیار بالایی نسبت به ADSL است، اما در نهایت تنها سرعت مودم تعیین کننده کاربرد آن برای کاربر نیست.

مزیت عمده مودم سیم کارت خور نسبت به مودم ADSL / VDSL قابل جابجایی بودن آن است که می‌توانید مثل تلفن همراهتان آن را هرکجا که خواستید با خودتان ببرید و استفاده کنید. مودم VDSL / ADSL اما تنها در یک جای ثابت و اتصال به خط تلفن کابلی قابل استفاده است.

خرید مودم سیمکارت‌خور

اگر قصد خرید مودم سیمکارت خور دارید می‌توانید به وب سایت رادیس سر بزنید. جهت استعلام قیمت انواع مودم با کارشناسان رادیس در تماس باشید.


:: برچسب‌ها: مودم , روتر , مودم سیم کارت خور , انواع مودم , modem ,



نمایندگی هایک ویژن
نوشته شده در جمعه 22 ارديبهشت 1402
بازدید : 350
نویسنده : user


دوربین مدار بسته توربو اچ دی هایک ویژن


یکی دیگر از دوربین هایی که شرکت موج گستران رادیس به عنوان نمایندگی هایک ویژن در ایران ارائه می دهد، سری توربو اچ دی است.
این نوع دوربین ها با کابل های کواکسیال در فواصل 450 متری قابل نصب و راه اندازی هستند و هزینه اولیه استفاده از آنها نیز به نسبت مدل های دیگر بسیار پایین تر است.
این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن می تواند اطلاعات ضبط شده را با کیفیت HD ارائه دهد و اگر در یک محیط محدود با دوربین های کمی در حال کار هستید، این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن می تواند به شما در ایجاد امنیت بیشتر کمک کند.

قابلیت هایی چون دید در شب به کمک نورهای مادون قرمز و فناوری هایی مانند قابلیت عکس برداری لحظه ای و زوم کردن تصاویر بدون افت کیفیت، برخی از ویژگی های ارائه شده با این نوع دوربین ها می باشد.
این تجهیزات می توانند به کمک یک دستگاه دی وی آر هایک ویژن مناسب به صورت شبانه روزی کار کنند و این موضوع برای محیط های کوچک مانند مغازه ها، موسسات و سایر بخش هایی که از نظر امنیت نیازمند دوربین مداربسته هستند بسیار مهم و کاربردی است.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن

به کمک این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن شما می توانید به کمک یک دستگاه DVR اطلاعات آنالوگ ضبط شده به کمک دوربین را برای مدت بسیار طولانی ذخیره سازی کنید. به دلیل استفاده از فرمت تصویربرداری فشرد شده و همچنین نیاز نبودن با استفاده از دو کابل مجزا برای برق و انتقال داده، دوربین مداربسته هایک ویژن در هر جایی قابل استفاده است.

دلیل محبوبیت این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار، به دلیل هزینه بسیار پایین راه اندازی و استفاده طولانی مدت از این محصولات می باشد. حتی وجود قابلیت دید در شب نیز در این نوع دوربین ها باعث می شود تا کنترل بهتری بر روی تمام محیط در طول شب نیز داشته باشید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن از لنزهای آلمانی اولسون استفاده می کند که می توانند با تنظیم کردن میزان نور به صورت خودکار، هر نوع تصویری را در هر شرایط محیطی ذخیره سازی کنند. بدنه دوربین مداربسته هایک ویژن در برابر ضربه بسیار مقاوم است و برخی از مدل های ارائه شده در سری آنالوگ این شرکت نیز قابلیت، چرخش توسط موتور را به شما می دهند که می توانند در محیط هایی که فضای کاری بسیار زیاد است کاربردی باشد و تنها با یک دوربین تمام قسمت های محل مورد نظر را کنترل کنید.

دوربین مدار بسته دیجیتال هایک ویژن

در کنار دوربین های آنالوگ، هایک ویژن علاقه زیادی به هوشمند سازی و استفاده از فناوری های هوش مصنوعی در تولید انواع دوربین هایک ویژن دارد و به همین دلیل تلاش کرده است تا با ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن در دسته بندی دیجیتال نیز به کاربران خود، اجازه ارائه و کنترل محیط را بدهد.

این دوربین ها قابلیت استفاده در محیط شبکه را دارا می باشند و شما با اتصال تمام این دوربین ها به یک سوییچ به آسانی می توانید اطلاعات بدست آمده آن را کنترل کنید و با این روش بر روی تمام دوربین های نظارتی خود کنترل داشته باشید.

یکی از ویژگی های مهمی که این دوربین ها در خود جای داده اند، استفاده از فناوری های هوش مصنوعی می باشد. در دوربین های دیجیتال به دلیل وجود سیستم پردازش اطلاعات، شما می توانید به کمک یک دستگاه NVR اطلاعات زیاد و کاملا متفاوتی را از دوربین های خود استخراج کنید.

دوربین های دیجیتال شکل هوشمند شده دوربین های قدیمی هستند که هایک ویژن تلاش زیادی کرده است تا با ایجاد تجهیزات آن را در بالاترین سطح کیفیت قرار دهد. دوربین مداربسته هایک ویژن فوق العاده باکیفیت ساخته شده است و حتی امکان کنترل از راه دور و حتی کنترل برخی از تجهیزات مانند درب های ورودی را نیز به شما می دهد.


جهت بررسی تکمیلی و انتخاب دوربین مداربسته هایک ویژن به وب سایت رادیس ، نماینده فروش دوربین هایک ویژن مراجعه فرمایید.


 

:: برچسب‌ها: نمایندگی هایک ویژن , رادیس , هایک یوژن ,



لیست قیمت هایک ویژن
نوشته شده در جمعه 22 ارديبهشت 1402
بازدید : 272
نویسنده : user

لیست قیمت محصولات هایک ویژن

هایک ویژن به دلیل پیشرفت های سریع خود در حوزه حفاظت و امنیت اطلاعات، اکنون به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ امنیتی و تولیدکننده تجهیزات این بخش شناخته می شود. این شرکت تلاش کرده است تا محصولات خود را در سراسر جهان به فروش برساند و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین صادر کننده های لوازم و تجهیزات حفاظتی، مانند دوربین های مداربسته در جهان شناخته می شود. برند هایک ویژن در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد و اکنون شما می توانید به صورت کاملا دقیق و بروز لیست قیمت هایک ویژن را از طریق این صفحه در اختیار داشته باشید.

موج گستران رادیس به عنوان یکی از باسابقه ترین نمایندگی های هایک ویژن در ایران، تلاش کرده است تا با ارائه بهترین و کاربردی ترین محصولات این شرکت، لیست کاملی از تجهیزات امنیتی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به واسطه آنها، یک محیط کاملا ایمن برای بخش کاری یا خانه خود ایجاد کنید.

تجهیزات هایک ویژن دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما می توانید مشخصات هر کدام از تجهیزات را بررسی و سپس محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دریافت لیست قیمت هایک ویژن


به منظور پیداکردن قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن برای مصارف کاری خود، می توانید از طریق این صفحه، قیمت به روز شده را دریافت کنید. البته شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به کمک وب سایت و همچنین تیم پشتیبانی خستگی ناپذیر ما، بهترین و جدیدترین قطعات شرکت هایک ویژن را نیز در نظر داشته باشید و لیست قیمت را به صورت دقیق و در همان لحظه دریافت کنید.

ما درحال پیاده سازی یک ساختار دقیق و مناسب برای مشتریان و خریداران محترم هستیم تا بتوانند با شفاف سازی در قیمت ها، تجهیزات خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و خدمات دریافت کنند. برای دریافت کردن راحت لیست قیمت هایک ویژن کافی است به پایین این صفحه مراجعه کنید و لیست به روز شده را براساس تاریخ دانلود کنید. توجه کنید که اگر به هردلیل این بخش به روزرسانی نشد، می توانید آخرین قیمت ها را از طریق بخش پشتیبانی و تماس با تلفن های داخلی شرکت بدست آورید.

در کنار لیست قیمت اصلی، اگر همکار ما هستید، می توانید لیست قیمت دوربین هایک ویژن همکار را تهیه کنید. این لیست به شما کمک می کند تا بتوانید در صورت راه اندازی کردن شبکه های امنیتی در سراسر کشور، بتوانید با خیال راحت تجهیزات خود را نصب و راه اندازی کنید.

شرکت ما تلاش کرده است تا با ارائه دادن خدمات مختلف به همکاران و مشتریان خود، یک بستر مناسب برای خرید و فروش تجهیزات هایک ویژن را ایجاد کند تا کاربران بتوانند محصولات اصل این شرکت را با یک قیمت مقطوع تهیه کنند.

دانلود لیست قیمت هایک ویژن برای تمامی محصولات با قیمت به روز به صورت فایل pdf همراه با عکس و مشخصات محصولات جهت مشاهده روی کلمه دانلود کلیک فرمایید.

 

:: برچسب‌ها: هایک ویژن , نماینده هایک ویژن , دوربین هایک ویژن ,



لیست قیمت هایک ویژن
نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402
بازدید : 370
نویسنده : user

لیست قیمت هایک ویژن

هایک ویژن به دلیل پیشرفت های سریع خود در حوزه حفاظت و امنیت اطلاعات، اکنون به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ امنیتی و تولیدکننده تجهیزات این بخش شناخته می شود. این شرکت تلاش کرده است تا محصولات خود را در سراسر جهان به فروش برساند و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین صادر کننده های لوازم و تجهیزات حفاظتی، مانند دوربین های مداربسته در جهان شناخته می شود. برند هایک ویژن در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد و اکنون شما می توانید به صورت کاملا دقیق و بروز لیست قیمت هایک ویژن را از طریق این صفحه در اختیار داشته باشید.

موج گستران رادیس به عنوان یکی از باسابقه ترین نمایندگی های هایک ویژن در ایران، تلاش کرده است تا با ارائه بهترین و کاربردی ترین محصولات این شرکت، لیست کاملی از تجهیزات امنیتی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به واسطه آنها، یک محیط کاملا ایمن برای بخش کاری یا خانه خود ایجاد کنید.

تجهیزات هایک ویژن دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما می توانید مشخصات هر کدام از تجهیزات را بررسی و سپس محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دریافت قیمت دوربین هایک ویژن


به منظور پیداکردن لست قیمت هایک ویژن برای مصارف کاری خود، می توانید از طریق این صفحه، قیمت به روز شده را دریافت کنید. البته شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به کمک وب سایت و همچنین تیم پشتیبانی خستگی ناپذیر ما، بهترین و جدیدترین قطعات شرکت هایک ویژن را نیز در نظر داشته باشید و لیست قیمت را به صورت دقیق و در همان لحظه دریافت کنید.

ما درحال پیاده سازی یک ساختار دقیق و مناسب برای مشتریان و خریداران محترم هستیم تا بتوانند با شفاف سازی در قیمت ها، تجهیزات خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و خدمات دریافت کنند. برای دریافت کردن راحت لیست قیمت هایک ویژن کافی است به پایین این صفحه مراجعه کنید و لیست به روز شده را براساس تاریخ دانلود کنید. توجه کنید که اگر به هردلیل این بخش به روزرسانی نشد، می توانید آخرین قیمت ها را از طریق بخش پشتیبانی و تماس با تلفن های داخلی شرکت بدست آورید.

در کنار لیست قیمت اصلی، اگر همکار ما هستید، می توانید لیست قیمت دوربین هایک ویژن همکار را تهیه کنید. این لیست به شما کمک می کند تا بتوانید در صورت راه اندازی کردن شبکه های امنیتی در سراسر کشور، بتوانید با خیال راحت تجهیزات خود را نصب و راه اندازی کنید.

شرکت ما تلاش کرده است تا با ارائه دادن خدمات مختلف به همکاران و مشتریان خود، یک بستر مناسب برای خرید و فروش تجهیزات هایک ویژن را ایجاد کند تا کاربران بتوانند محصولات اصل این شرکت را با یک قیمت مقطوع تهیه کنند.

دانلود لیست قیمت هایک ویژن برای تمامی محصولات با قیمت به روز به صورت فایل pdf همراه با عکس و مشخصات محصولات جهت مشاهده به وب سایت رادیس مراجعه فرمایید.

 

:: برچسب‌ها: cctv , hikvision , radis ,



مشکل صداي دوربين مداربسته
نوشته شده در شنبه 16 ارديبهشت 1402
بازدید : 282
نویسنده : user

یکی از مشکلاتی که اغلب دوربین های مداربسته قدیمی دارد، مشکل صدای دوربین مداربسته یا همان عدم ضبط صدا است. به طوری که دوربین. های قدیمی تنها می توانند تصاویر را ضبط نمایند. حتی کیفیت تصاویر در چنین شرایطی احتمال پایین آمدن را دارند. امروز بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا، دوربین مداربسته نسل جدید با قابلیت های ضبط صدا را تولید می کنند. اما همچنان دو مشکل اساسی و مهم در تولید گسترده و استفاده از این دوربین ها وجود دارد.

_ یکی افزایش هزینه های نصب این دوربین ها خصوصا در مکان هایی که وسعت بسیار زیادی دارند. _ موضوع دیگر مشکلات حقوقی نصب دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا در مکان های مختلف است.

بسیاری از دستگاه های ضبط کننده تصویر (XVR,NVR,DVR) با وجود امکان پذیر نبودن قابلیت ضبط صدا توسط دوربین مداربسته، این بستر را برای شما فراهم کرده‌ اند. پس می توانید در کنار ضبط تصویر، قابلیت ضبط صدا را نیز داشته باشید. تکنولوژی های گوناگونی وجود دارند که اقدام به رفع مشکل صدای دوربین مداربسته کرده اند. هر کدام از دوربین های متناسب با نیاز مصرف کنندگان طراحی و تولید می شوند.

عدم ضبط صدای دوربین مداربسته

هنگام ثبت تصاویر توسط دوربین مداربسته هیچ صدایی وجود ندارد. به نظر شما چرا دوربین مداربته صدا ندارد؟! عدم ضبط صدای دوربین مداربسته ممکن است به خاطر مشکلات زیر باشد که شامل :

. مشکل از تغذیه سیستم امنیتی مداربسته باشد. . در دستگاه امنیتی قدرت صدایی وجود ندارد. . کابل صدا دچار اختلال و یا خراب شده باشد. . دستگاه دچار نقص سخت افزاری شده است.

خراب بودن فن خنک کننده

بر اساس تجربه بخش پشتیبانی و گارانتی سیستم های مداربسته، خراب بودن فن خنک کننده یکی از علل شایع مشکل صدای دوربین مداربسته است. احتمال دارد که در گذر زمان، یکی از پرهای فن شکسته باشد. حتی ممکن است به خاطر جابجایی، دستگاه از حالت بالانس خارج شده باشد. بدین ترتیب با تنظیم مجدد فن و یا تعویض آن مشکل صدای دوربین مداربسته برطرف خواهد شد.

فراموش نکنید که فن وظیفه دارد تا قطعات دستگاه را خنک کند. در نتیجه خراب شدن فن می تواند سبب افزایش بیش از حد دمای قطعات و درنهایت خرابی آنها شود. پس فن دستگاه، یک قطعه مهم و کاربردی به شمار می رود. در صورت خرابی فورا نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

عدم تنظیم هارد دیسک

عدم تنظیم هارد دیسک، یکی دیگر از مشکلات سیستم دوربین مداربسته است که سبب شنیده شدن ممتدی بوق می شود. برای رفع مشکل صدای دوربین مداربسته بهتر است ابتدا به بخش تنظیمات دستگاه بروید. سپس تیک مربوط به گزینه بوق را حذف کنید. در نهایت با کامل کردن این فرایند ساده، صدای دستگاهمان غیر فعال خواهد شد.

ادامه مطالب در خصوص مشکل صدای دوربین مداربسته در وب سایت رادیس.

https://radis-co.com/cctv-camera-sound-problem/




دوربین مداربسته داهوا
نوشته شده در چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402
بازدید : 292
نویسنده : user

دوربین مداربسته داهوا به دلیل قابلیت نصب و راه اندازی ساده، به شما کمک می کند تا با کابل کشی کمتر و طول عمر بالاتر، محیط خود را ایمن کنید.

این شرکت تنوع بالایی در تجهیزات خود ارائه داده است و محصولات خود را در زمینه تولید دوربین های مداربسته بسیار گسترش داده است و اکنون مدل های دوربین داهوا بسیار زیاد است و هر فرد می تواند براساس نیاز خود از محصولات این شرکت استفاده کند.

استفاده از فناوری هایی چون تشخیص تصویر و پردازش آن به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل کاملی بر روی محیط داشته باشید.

همچنین تجهیزات پیشرفته داهوا به دلیل داشتن قابلیت تشخیص چهره و دنبال کردن فرد در محیط، می تواند امنیت بسیار خوبی را در محیط های بزرگ ایجاد کند.

مانیتور کردن دوربین های داهوا بسیار ساده است و دستگاه های DVR عرضه شده توسط این شرکت به راحتی قابل کنترل می باشند و به دلیل رابط کاربری مناسب شما را در کنترل بهتر یاری می کنند.

فناوری های به کار رفته در دوربین مداربسته داهوا

به منظور بهبود سیستم های کنترلی، دوربین مداربسته داهوا اکنون دارای ویژگی های زیادی است که به شما کمک می کند تا کنترل بهتری بر روی محیط داشته باشید. این ویژگی ها که در لنز اصلی این دوربین و سیستم پردازش تصویر و هوش مصنوعی آن جای گرفته است به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی محیط خود را کنترل کنید.

فناوری های به کار رفته در دوربین های داهوا بسته به نوع محصول، متفاوت است و این ویژگی ها می تواند در برخی از مدل ها با فناوری هایی چون هوش مصنوعی ترکیب شده است.


قابلیت دید در شب

داهوا به عنوان تولید کننده دوربین های مداربسته، تلاش زیادی کرده است تا سیستم دید در شب خود را بهبود ببخشد و اکنون با استفاده از نورهای فرابنفش به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در شب نیز به راحتی محیط خود را کنترل کنید. در سری های دیجیتال یک سیستم کنترل و بررسی رنگ نیز وجود دارد که می تواند محیط بیرون یا محیط هایی که نور بسیار کمی دارد را نیز به شیوه ای کاملا اصولی و رنگی نشان دهند و به راحتی تمام اطلاعات محیط را ذخیره سازی کنید.

این قابلیت خاص در دوربین مداربسته داهوا با برندهای دیگر متفاوت است. ارسال نور در محیط به کمک نورهای مربعی صورت می گیرد و این موضوع سبب می شود تا نور به اجسام بیشتری برخورد کنید و با این روش می توانید تصاویر کامل مربوط به محیط را جمع آوری کنید.


سیستم کاهش نور و تنظیم نور محیط

اگر از دوربین مداربسته داهوا استفاده می کنید، این دوربین ها می توانند در زمانی که در مقابل تابش نور مستقیم هستند نیز تصاویر را باکیفیت بالایی ذخیره سازی کنند. با حذف کردن میزان نور اضافه محیط توسط لنز، شما می توانید محیط هایی که نور زیادی در آن وجود دارد یا مکان مناسبی برای نصب دوربین وجود ندارد را نیز کنترل کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا در روزهای آفتابی یا در زمانی که نور اضافه به دوربین تابانده می شود نیز بتوانید کنترل بهتری بر روی اوضاع داشته باشید.

این سیستم با کاهش دادن شدت نور، می تواند نمایش بهتری از اجسامی که نور را از خود بازتاب می کنند داشته باشند و کنترل محیط را برای شما راحت کنند.


فناوری های هوش مصنوعی

یکی از مهم ترین بخش هایی که دوربین مداربسته داهوا در آن شهرت دارد، استفاده از فناوری های هوش مصنوعی است. به کمک این فناوری ها شما می توانید تصاویر دقیق و مناسبی را در محیط های شلوغ بدست آورید یا به واسطه وجود فاکتورها و سنسورهای دیگری که در محیط وجود دارند، هر نوع عملکردی را کنترل کنید.


سیستم تشخیص چهره

یکی از ویژگی های مهم در دوربین مداربسته داهوا، استفاده از سیستم تشخیص چهره می باشد. در این حالت تصویر هر فرد در محیط به صورت تفکیک شده از زوایای مختلف دسته بندی می شود و به کمک علم یادگیری ماشین، این تصاویر مشخص کننده یک فرد می شوند، حال ناظران محیط می توانند به کمک این دوربین ها کنترل بهتری بر روی محیط های شلوغ داشته باشند و در صورت نیاز یک فرد را در سیستم دوربین مداربسته خود بررسی و کنترل کنند.

با این روش امکان مدیریت بهتر محیط های شلوغی مانند ایستگاه های مترو، خیابان ها و آزادراه ها، مراکز خرید و بخش های دیگری از این قبیل وجود دارد که سبب بهبود عملکرد سیستم های امنیتی می شود.

خرید دوربین مداربسته داهوا به شما این امکان را می دهد تا از تجهیزات بسیار باکیفیتی برخوردار باشید. فروش دوربین مداربسته داهوا در ایران به خوبی انجام می شود و نمایندگی رسمی این شرکت در ایران هر ساله در تلاش است تا برندهای بزرگ و مطرح این شرکت را برای بهبود عملکرد امنیتی محیط شما روانه بازار کند.

جهت بررسی تکمیلی و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته داهوا به وبسایت رادیس و یا سایت دیجی کالا  مراجعه فرمایید.

 


:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته داهوا ,



دوربین مداربسته پلاک خوان
نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1402
بازدید : 283
نویسنده : user

دوربین پلاک خوان به دوربینی گفته میشود که توانایی ثبت پلاک خودروها را دارد. به طوری که بتواند اعداد و حروف درج شده روی پلاک را به درستی استخراج کند. همچنین در شرایط نوری مختلف و شدید، توانایی خنثی کردن اثر منفی نور را داشته باشد. با توجه به ویژگی‌های بیان شده، دوربین‌های پلاک خوان یکی از انواع خاص دوربین مداربسته میباشند. به طوری که پیچیده‌ تر و متفاوت تر از سایر محصولات امنیتی هستند.

کاربرد دوربین مداربسته پلاک خوان

از مکان‌های پر تردد که محل استفاده از این دوربین‌ها است میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

۱. معابر شهری و داخلی شهرک‌ها
۲. ورودی و خروجی روستا و شهرستان‌ها
۳. در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شهری
۴. محل ورود و خروج کارخانه ها
۵. ورودی و خروجی سازمان‌ها و ادارات
۶‌. بیمارستان ها و مراکز درمانی
۷. ورودی و خروجی مراکز آموزشی و دانشگاه ها
۸. بکار گرفتن در مراکز نظامی
۹. پمپ بنزین، محل های سوختگیری و …

مهم‌ترین مکان ها برای نصب دوربین مداربسته پلاک خوان

دوربین پلاک خوان جاده ای

دوربین پلاک خوان پارکینگ

دوربین پلاک خوان سازمانی

دوربین پلاک خوان در کارواش‌ها

کاربرد دوربین‌های مداربسته پلاک خوان در مکان های مختلف همواره رو به افزایش است. از جمله دلایل استقبال از این نوع دوربین‌ها کمک به تشخیص به موقع بسیاری از تخلفات میباشد. تخلفاتی مثل سرقت خودرو، درگیری ها در تصادفات و سایر جرائم است.

استفاده از دوربین پلاک خوان ایرانی و یا حتی خارجی، روش اثبات شده و همچنین قابل اطمینانی هستند. اکثر افراد در مکان‌های خاص که نیازمند ثبت دقیق پلاک هستند؛ از دوربین مداربسته پلاک خوان استفاده میکنند. بدین خاطر کاربرد عمومی چندانی ندارد و بیشتر برای مراکز خصوصی با ضریب امنیتی بالا استفاده میشود.

جهت بررسی دقیق تر و استعلام قیمت دوربین مداربسته به وسایت رادیس و یا سایت دیجیکالا مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته پلاک خوان ,



لیست قیمت هایک ویژن
نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1402
بازدید : 258
نویسنده : user

دوربین مداربسته هایک ویژن قیمت بسیار مقطوعی به نسبت مدل های دیگر در بازار دارد و این موضوع نشان دهنده اهمیت و پرمصرف بودن این برند در بین سایر تجهیزات می باشد. همچنین در این محصولات از فناوری های جدیدی استفاده شده است که می تواند هزینه های راه اندازی سیستم امنیتی شما را بهبود ببخشد و با این روش می توانید کسب و کار خود را مدیریت کنید.

به منظور خرید دوربین های مداربسته این شرکت بهتر است اطلاعات کاملی در مورد جزییات خرید این محصولات در اختیار داشته باشید و به واسطه لیست قیمت هایک ویژن محصولات خود را تهیه کنید. همچنین شما می توانید با خرید کردن این تجهیزات و کمک گرفتن از تیم پشتیبانی ما در شرکت موج گستران رادیس، بهترین محصولات را برای محیط کار خود تهیه کنید.در لیست قیمت هایک ویژن مجموعه کاملی از تجهیزات هایک ویژن اعم از دوربین های مداربسته، تجهیزات نظارتی و سایر موارد قرار گرفته است که می توانید با مشاهده آن، قیمت مناسب و به روز این محصولات را در اختیار داشته باشید.

قیمت هایک ویژن براساس نوع محصولی که انتخاب می کنید، می تواند متفاوت باشد. برخی از دوربین های مداربسته این شرکت دارای فناوری های جدیدی هستند که می توانند نیازهای شما در زمینه هوش مصنوعی نیز رفع کنند و برخی دیگر نیز می توانند به شما در انجام کارهای مختلف کمک کنند. شما می توانید برای خرید کامل و دقیق و البته بروز از طریق لیست قیمت هایک ویژن محصولات مختلف این شرکت را بررسی کنید.

تجهیزات ارائه شده توسط موج گستران راد، دارای ضمانت اصالت کالا هستند و شما می توانید با خیال راحت به کمک لیست قیمت هایک ویژن تجهیزات مربوط به نصب و راه اندازی این لوازم را تهیه کنید و در صورت نیاز نیز این لوازم را با قیمت مناسب خریداری کنید و در اختیار مشتریان خود در سراسر ایران قرار دهید.


:: برچسب‌ها: لیست قیمت هایک ویژن ,



انواع مودم یوتل
نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402
بازدید : 276
نویسنده : user

 مودم یوتل


مودم یوتل ADSL دستگاهی الکترونیکی برای استفاده از اینترنت ADSL با اتصال به خط تلفن ثابت است. برای استفاده از اینترنت پرسرعت ADSL داشتن یک خط تلفن ثابت شهری و یک مودم ای دی اس ال کافی است در این روش دیگر خط تلفن مشغول نخواهد شد. پس از تهیه مودم نیاز است که به شرکتی که فروش خدمات اینترنت را دارد مراجعه کنید و سرویس مربوطه را درخواست کنید تا ظرف چند ساعت سرویس برای شما مهیا شود.


امروزه بیشتر مودم‌های ADSL وایرلس هستند و میتوان با هر وسیله الکترونیکی از قبیل موبایل و لپ تاپ و … به آنها متصل شد. هرچه تعداد آنتن مودم بیشتر باشد اتصال سریعتر و با کیفیت تری وجود خواهد داشت. البته باید در زمان خرید به متراژ و محیط مرود نظر توجه ویژه نمود.

خرید مودم یوتل


خرید مودم یوتل بسیار ساده است و شما می توانید در فروشگاه های اینترنتی و یا نمایندگی هایی که در سرتاسر کشور ایران گسترده شده است این مودم ها را خریداری نمایید. همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت مودم یوتل با کارشناسان وب سایت رادیس که دارای نمایندگی مودم utel هستند در تماس باشید.
گارانتی مودم یوتل

مودم‌ یوتل دارای تضمین عملکرد است چراکه تضمین آن ها در صورت وجود هرگونه عیب و ایراد منجر به تعویض دستگاه خواهد شد و کارشناسان خدمات پس از فروش رادیس پس از بررسی اقدام به تعویض آن ها خواهند نمود. مودم یوتل با گارانتی اصلی سه ساله افزاره ارتباطات بهینه عرضه می‌شود.

برای اطلاع از کیفیت ، قیمت و نحوه خرید مودم یوتل و روتر به سایت موج گستران رادیس مراجعه فرمایید.

 


:: برچسب‌ها: مودم ,



مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا ، کدامیک بهتر است ؟
نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1402
بازدید : 257
نویسنده : user

هایک ویژن و داهوا دو برند مطرح تولید کننده دوربین مداربسته در دنیا هستند و استفاده از آنها در پروژه های مختلف باعث ارتقای کیفیت پروژه می شود.

زمانی که قصد انتخاب دوربین مداربسته را دارید حتما با تردید انتخاب بین این دو محصول مواجه شده اید. در اینجا قصد داریم به بررسی مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا بپردازیم تا در صورت تمایل به خرید این محصولات، بتوانید بهترین برند را انتخاب کنید.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن | رادیس

از نظر تکنولوژی

همانطور که می دانید دوربین های مدار بسته به طور کلی به سه دسته آنالوگ، دیجیتال و HD تقسیم می شوند. با توجه به منسوخ شدن فناوری آنالوگ، این برند هایک ویژن بود که توانست برای اولین بار با ترکیب فناوری آنالوگ تحت شبکه، دوربینی با فناوری جدید به نام HDTVI روانه بازار کند. پس از آن بود که برند داهوا فناوری مشابهی به نام HCTVI را روانه بازار و از آن رونمایی کرد. با توجه به توضیحات این بخش، برند هایک ویژن نقش پیشرو در روند بازار را ایفا کرده است.

از نظر قیمت

با توجه به بیان تفاوت دوربین هایک ویژن و داهوا و برتری ذکر شده در سایر بخش ها توسط برند هایک ویژن، انتظار می رود محصولات این برند از قیمت بالاتری نسبت به محصولات داهوا برخوردار باشد به طوری که این اختلاف قیمت بین 10 تا 20 درصد می باشد، لذا در این قسمت با توجه به اهمیت از نظر قیمت و مقرون به صرفه بودن محصول، برند داهوا برتر خواهد بود.

از نظر تکنولوژی

همانطور که می دانید دوربین های مدار بسته به طور کلی به سه دسته آنالوگ، دیجیتال و HD تقسیم می شوند. با توجه به منسوخ شدن فناوری آنالوگ، این برند هایک ویژن بود که توانست برای اولین بار با ترکیب فناوری آنالوگ تحت شبکه، دوربینی با فناوری جدید به نام HDTVI روانه بازار کند. پس از آن بود که برند داهوا فناوری مشابهی به نام HCTVI را روانه بازار و از آن رونمایی کرد. با توجه به توضیحات این بخش، برند هایک ویژن نقش پیشرو در روند بازار را ایفا کرده است.

از نظر قیمت

با توجه به بیان تفاوت دوربین هایک ویژن و داهوا و برتری ذکر شده در سایر بخش ها توسط برند هایک ویژن، انتظار می رود محصولات این برند از قیمت بالاتری نسبت به محصولات داهوا برخوردار باشد به طوری که این اختلاف قیمت بین 10 تا 20 درصد می باشد، لذا در این قسمت با توجه به اهمیت از نظر قیمت و مقرون به صرفه بودن محصول، برند داهوا برتر خواهد بود.

قیمت دوربین مدارسته داهوا | رادیس

مقایسه اندازه سنسور

وقتی صحبت از دوربین های امنیتی به میان می آید، اندازه سنسور بسیار قابل توجه است،زیرا به طور مستقیم بر نور کم دوربین تأثیر می گذارد.سنسورهای بزرگتر می توانند در شرایط کم نور بهتر کار کنند.هرچه تعداد پیکسل های سنسور بدون افزایش اندازه بیشتر باشد، جزئیات بیشتر در فیلم تولید شده کاهش می یابد که نیاز به سنسور بزرگتر دارد.

در اینجا به مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا پرداختیم.اگر مجبور به انتخاب اقتصادی هستید،در بسیاری از موارد چاره ای جز انتخاب برند داهوا ندارید.

اما اگر محدودیت هزینه ندارید و به کیفیت و کارایی بیشتر اهمیت می دهید، بهتر است از محصولات برند هایک ویژن در پروژه های خود استفاده کنید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادیس نمایندگی فروش هر دو برند را داراست و یا سایت دیجی کالا می توانید دوربین مدنظر خود را خریداری نمایید.

 


:: برچسب‌ها: cctv , dahua , دوربین مداربسته ,



لیست قیمت داهوا
نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1402
بازدید : 272
نویسنده : user

دوربین مداربسته داهوا در مدل های دیجیتال نیز فناوری های اختصاصی مربوط به خود رادارد. این دوربین ها به شما این امکان را می دهند تا تصاویر را به صورت لحظه ای کنترل کنید. با این روش امکان پردازش تصاویر آنالوگ و تبدیل آن به دیجیتال وجود دارد.

بیشتر دوربین های تحت شبکه و دوربین های کنترل از راه دور از طریق سیستم پردازش تصویر، می توانند داده ها را به صورت تفکیک شده ذخیره سازی کنند. همچنین این سیستم ها نیازمند دستگاه NVR هستند تا بتوانند داده های خود را به صورت ساختار یافته ذخیره سازی کنند.

این ویژگی سبب می شود تا شما به سرعت اطلاعات مربوط به تصاویر دوربین ها را پردازش کنید و برای کنترل کردن فایل های نظارتی خود زمان کمتری مصرف کنید.

دوربین مداربسته داهوا به دلیل داشتن فناوری های هوش مصنوعی زیاد، به عنوان یکی از سیستم های نظارتی در جهان شناخته می شود.

خرید دوربین مداربسته داهوا به شما این امکان را می دهد تا از تجهیزات بسیار باکیفیتی برخوردار باشید. فروش دوربین مداربسته داهوا در ایران به خوبی انجام می شود و نمایندگی رسمی این شرکت در ایران هر ساله در تلاش است تا برندهای بزرگ و مطرح این شرکت را برای بهبود عملکرد امنیتی محیط شما روانه بازار کند.

شرکت موج گستران رادیس نمایندگی برتر محصولات داهوا در ایران می‌باشد که محصولات این شرکت را بطور مستقیم با قیمت رقابتی و گارانتی اصلی به بازار عرضه می‌کند. شرکت رادیس نمایندگی داهوا در تهران ، و سایر شهرها را پشتیبانی می‌نماید.

لیست قیمت محصولات داهوا شامل دوربین مداربسته و دستگاه DVR ، با گارانتی معتبر و قیمت رقابتی توسط موج گستران رادیس.


:: برچسب‌ها: لیست قیمت داهوا ,