پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوربین مداربسته صنعتی چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1402
بازدید : 167
نویسنده : user

معرفی دوربین مداربسته صنعتی

دوربین صنعتی اصطلاحی برای دوربین مداربسته باکس (Box) یا همان جعبه ای است. بنابراین به آنها دوربین های صنعتی می گوییم که به دلیل مقاومت و تجهیزات بالا می توانند دوربین های مداربسته استنلس استیل، دوربین مداربسته ضد انفجار یا دوربین های گردان باشند.

در دوربین های مداربسته صنعتی دست شما بسیار باز است زیرا می توانید نوع حفاظت از آب و هوا (IP66، IP67…)، وضوح دوربین، نوع سیگنال ویدئویی و مهمتر از همه نوع لنز مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای دوربین های جعبه ای این است که می توان از آن ها هم در فضای باز و هم در داخل خانه استفاده کرد. برای خرید طیف وسیعی از دوربین ها با کارشناسان ما در خدمات موج گستران رادیس تماس بگیرید.

دوربین یا جعبه صنعتی دوربینی با بدنه مستطیلی فلزی یا پلاستیکی است که می توان از آن برای نصب انواع لنزهای خارجی استفاده کرد و به کمک آن در محیط نصب دوربین مداربسته فاصله کانونی مناسبی داشت.

متاسفانه اکثر دوربین های صنعتی از فناوری مادون قرمز (دید در شب) برخوردار نیستند اما در محیط های کم نور تصاویر بهتری نسبت به دوربین های معمولی نشان می دهند. البته در نظر داشته باشید که برخی از افراد از هر دوربین مداربسته ای با مقاومت الکتریکی بالا به عنوان دوربین های مداربسته صنعتی یاد می کنند.

از این رو با توجه به مقاومت بسیار بالای دوربین های مداربسته بولت در برابر شرایط نامساعد جوی مانند گرد و غبار یا رطوبت، این نوع دوربین ها به دوربین صنعتی معروف هستند. دوربین های مداربسته صنعتی در محیط بیرونی با روکش داخلی و پایه های صندوقی IP66 در ارتفاع 2.80 تا 4 متری از سطح زمین قرار می گیرند.

دوربین های مداربسته صنعتی

معمولا دوربین های مدار بسته دید در شب مادون قرمز ندارند. اما برای کنترل روند شب و تاریکی باید از لنز هایی استفاده کرد که بیشترین دید را در شب ایجاد کنند. لنزهای این گونه دوربین ها را باید جدا از دوربین خریداری کرد تا بر اساس نیاز موجود، قابلیت های لنز را سفارش داد.

دوربین مداربسته صنعتی چیست؟

آیا دوربین های مداربسته صنعتی مقاومت بالایی دارند؟

با توجه به مقاومت الکتریکی بالای دوربین های صنعتی، به راحتی می توان از آنها در شرایط آب و هوایی سخت و دمای بالا استفاده کرد. حتی در باران هم می توانید از آنها استفاده کنید، فقط باید از ضد آب بودن یا نبودن دوربین خود مطمئن شوید، در غیر این صورت باید از پوشش مخصوص برای محافظت از دوربین استفاده کنید.

بررسی تکمیلی در وب سایت رادیس


:: برچسب‌ها: cctv , radis ,



نصب دوربین مداربسته در یک واحد تجاری
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1402
بازدید : 191
نویسنده : user

نصب دوربین مداربسته در یک واحد تجاری یکی از الزامات و ضروریات می باشد. برای نظارت و حفاظت از نصب دوربین مداربسته به عنوان یک سیستم امنیتی استفاده می شود. چنین نظارت تصویری بسته به بخش تجاری و حوزه فعالیت آن می تواند شامل کنترل دسترسی پرسنل، نظارت بر کالا و جلوگیری از سرقت، کنترل ورود و خروج کالا به انبارها، نظارت بر صندوق ها و سایر اهداف باشد.

استفاده از دوربین مداربسته آنالوگ در واحدهای تجاری بسیار متداول است و مرسوم است، این دوربین‌ ها مناسب فضاهای کوچک است، اما برای مکان ‌های تجاری بزرگ و کارهای ویژه برای کیفیت بالاتر و تشخیص بهتر از دوربین IP (شبکه ای) یا دوربین AHD استفاده می شود.

دوربین‌ های AHD اخیراً به دلیل قیمت مقرون به صرفه ‌شان که به دوربین‌ های آنالوگ صنعتی نزدیک ‌تر است، در بازار محبوبیت پیدا کرده ‌اند. انتخاب برند مناسب برای نصب دوربین مداربسته در واحدهای صنفی بسیار حائز اهمیت است و بهتر است از برند با کیفیت مناسب در این مکان ها استفاده شود.

در نظر داشته باشید که نصب دوربین مداربسته در واحدهای صنفی بسیار حساس هستند، بنابراین توصیه می شود از برند های معتبر برای این منظور استفاده کنید. برندها یی مانند Hikvision، HiLook، و Dahua توصیه می شود. البته انتخاب این برند ها بر اساس وسعت و مقیاس پروژه است.

همانطور که قبلا ذکر شد، موسسات تجاری اهداف متفاوتی برای نصب دوربین های مداربسته دارند. معمولاً هدف از نصب دوربین ها نظارت و امنیت است. اما گاهی اوقات نیازهای خاصی مانند اجازه و کنترل ورود و خروج افراد و کالاها وجود دارد و ادارات مالی و انبار داری الزامات نصب دوربین مداربسته را افزایش داده اند. بنابراین، اگر از یک برند ناشناخته و نا معتبر خرید کنید، ممکن است به دلیل عملکرد ضعیف دوربین، اطلاعات ارزشمند خود را از دست بدهید.

نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری

محل نصب دوربین مداربسته ممکن است برای هر واحد تجاری متفاوت باشد. علاوه بر این، نوع انتظارات مالک و تعداد دوربین ها نیز در تعیین محل نصب دوربین ها موثر است. البته می توان به مکان های نصب دوربین مداربسته در واحدهای صنفی و مجتمع های تجاری مشترک اشاره کرد:

• روبروی مشتریان
• ورودی واحد تجاری
• در مقابل فروشنده
• محوطه خارجی واحد تجاری
• انبار یا قفسه
• صندوق

جهت بررسی تکمیلی در خصوص نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری بخ وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: نصب دوربین مداربسته , cctv ,



دوربین داهوا
نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1402
بازدید : 226
نویسنده : user

 

در  بین برندهای موجود در جهان، داهوا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته دیجیتال شناخته می شود. در این بخش داهوا سعی کرده است تا انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی داهوا، دوربین مداربسته ip داهوا و دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا را خلق کند.

 

داهوا تجربه بسیار زیادی در تولید محصولات دیجیتال خود دارد و به دلیل وجود قابلیت نصب به کمک سیستم های تحت شبکه، به راحتی می توانید دوربین های دیجیتال این شرکت را به کمک IP و از راه دور نیز کنترل کنید. دوربین مداربسته آی پی داهوا به شما کمک می کند تا از طریق اینترنت تمام محیط خود را کنترل کنید.

 

شرکت داهوا تلاش کرده است تا در کنار خلق دوربین  داهوا ، تجهیزات مدیریتی زیادی مانند دستگاه nvr داهوا نیز برای کنترل بهتر دوربین های دیجیتال خلق کند. این تجهیزات می توانند اطلاعات پردازش شده توسط دوربین مداربسته دیجیتال داهوا را بررسی کنند و سپس آنها را به صورت قالب های فشرده شده برای مدت زمان طولانی نگه داری کنند.

 

آرشیو کردن اطلاعات مربوط به دوربین های مداربسته مختلف توسط دستگاه ان وی آر داهوا بسیار ساده است و به دلیل استفاده از سیستم فشرده سازی اختصاصی، این اطلاعات حجم بسیار کمی نیز می گیرند که برای جا به جایی و ذخیره سازی دائمی، این ویژگی بسیار مفید است.

 

دوربین های تحت شبکه داهوا این امکان را به شما می دهند تا بتوانید به آسانی و با نصب کردن یک هاب سوییچ کنترل کاملی بر روی آنها داشته باشید.

 

این دوربین ها برای مراکز بزرگ بسیار کاربردی است و سبب می شود تا کنترل بهتری بر روی تجهیزات داشته باشید. به کمک دوربین های تحت شبکه شما می توانید هرگاه که نیاز بود، دوربین جدیدی را به محیط کار خود اضافه کنید یا برای تعمیر کردن یک دوربین، تنها آن را از محیط خود خارج کنید. به دلیل وجود تنها یک سیم در هنگام نصب دوربین های تحت شبکه، شما به راحتی و به کمک کابل شبکه می توانید داده ها و برق مورد نیاز دستگاه را مدیریت کنید و با این روش هزینه های نصب و راه اندازی کار خود را کنترل کنید.

 

فروش دوربین مداربسته داهوا در سراسر جهان امکان پذیر شده است. داهوا تلاش کرده است تا بتوانید به کمک نمایندگی های مجاز آن در سراسر کشور، تجهیزات مربوط به راه اندازی سیستم های امنیتی خود را راه اندازی کنید. دوربین مداربسته داهوا در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه شده است و شما می توانید بر اساس نیاز خود این تجهیزات را به صورت رسمی از نمایندگی رسمی این شرکت در سراسر ایران تهیه کنید.

فناوری های به کار رفته در دوربین مداربسته داهوا

به منظور بهبود سیستم های کنترلی، دوربین مداربسته داهوا اکنون دارای ویژگی های زیادی است که به شما کمک می کند تا کنترل بهتری بر روی محیط داشته باشید. این ویژگی ها که در لنز اصلی این دوربین و سیستم پردازش تصویر و هوش مصنوعی آن جای گرفته است به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی محیط خود را کنترل کنید.

 

فناوری های به کار رفته در دوربین های داهوا بسته به نوع محصول، متفاوت است و این ویژگی ها می تواند در برخی از مدل ها با فناوری هایی چون هوش مصنوعی ترکیب شده است.

 

قابلیت دید در شب

سیستم کاهش نور و تنظیم نور محیط

فناوری های هوش مصنوعی

سیستم تشخیص چهره

بررسی میزان تراکم محیط

قابلیت پلاک خوانی

قابلیت عایق ضد حرارت و ضد آب

لنز های با کیفیت

سیستم پردازش تصویر

جهت بررسی تکمیلی در خصوص دوربین مداربسته داهوا و استعلام قیمت محصولات داهوا به وب سایت رادیس مراجعه کنید.

 


:: برچسب‌ها: داهوا , دوربین مداربسته , cctv ,



دوربین تیاندی
نوشته شده در پنج شنبه 11 خرداد 1402
بازدید : 255
نویسنده : user

دوربین مداربسته تیاندی همانند دوربین مداربسته هایلوک از برند های معتبر بین المللی ساخت دوربین های مداربسته است. Tiandy Technologies یکی از شرکت های به نسبت نوپا است که توانسته است در مدت زمان اندک در بازار حفاظت الکترونیک جای پای خود را سفت نماید و نه تنها در آسیا شرقی، بلکه در اروپا و امریکا و کانادا و ایران پروژه های متعددی را در دست بگیرد. این برند در ایران به نام برند تیاندی شناخته می شود. تولید این شرکت در سال 2004 در کشور چین بوده است و راهکارهای خود را به سمت و سوی هوشمند سازی و ارتقا پردازش تصویر در محصولات خود از جمله دوربین مداربسته تیاندی سوق داده است.

محصولات دوربین مداربسته تیاندی

تیاندی از ابتدا بر روی محصول های IP Network متمرکز بوده است. این محصول ها به دو بخش تقسیم می شوند:

 سری H265

سری STARLight

سری استاندارد، سری های پروژه محور و سری H265 سری “PoE” و سری استاندارد برای “Nvr “

افتخارات TIANDY

 دوربین تیاندی یکی از دوربین های پیشرو در جهان هستند که با تکنولوژی شبکه تولید می شوند. این دوربین ها برای ثبت تصاویر رنگی حتی در شب یا در محیط های تاریک طراحی شده اند. فناوری Tiandy به طور مداوم در حال به روز رسانی است تا راه حل مناسبی برای برنامه های مختلف ارائه دهد. از نقطه نظر تیاندی، ما نمی توانیم نیازهای صنعت نظارت بر مشتری را برآورده کنیم. فناوری رو به رشد نتیجه تلاش این شرکت برای تحقق این چشم انداز است. محصولات تیاندی آنقدر جذاب هستند که ویژگی های به کار رفته در دوربین مداربسته تیاندی طرفداران این برند را بیش از پیش افزایش داده است.

 ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی

جذابیت محصولات تیاندی این است که کاربران دوربین مدار بسته به طور فزاینده ای به دنبال خرید دوربین مداربسته تیاندی هستند. با توجه به این سرعت دریافت، بسیاری از فعالان صنعت دوربین مداربسته تیاندی در رتبه های بالا در جهان قرار دارند. کیفیت این دوربین ها و قیمت پایین آنها نسبت به برندهای معروف یکی از دلایل بالا بودن طرفداران این برند است. آنها معتقدند که می توان دوربینی با همان کیفیت و کارایی را با هزینه بسیار کمتری نسبت به برندهای دیگر خریداری کرد. برخی از ویژگی های خاص این دوربین محبوب عبارتند از:

 فناوری Tiandy Color Maker

فناوری Tiandy Color Maker یک راه حل برای محیط کم نور است که یک دیافراگم بزرگ را با یک سنسور بزرگ ترکیب می کند. بر این اساس دوربین می تواند نور زیادی را در محیط تاریک دریافت کند. این راه حل حتی در شب های کاملا تاریک نیز موثر است. در چنین مواقعی دوربین های مجهز به این فناوری تصاویر رنگی و زنده ثبت می کنند. با کمک روشنایی چراغ های گرم نیز جزئیات بیشتری از تصویر ارائه می دهد.

 دوربین Color Maker تیاندی با کمک یک سنسور بزرگ و دیافراگم و نور گرم، مدام هدف شما را به صورت تمام رنگی رصد می کند. در مقایسه با سوپراستارلایت، این دوربین ها به نور کمتری نیاز دارند. حتی در محیط های کاملا تاریک هم تصاویر خوبی می گیرد.

جهت بررسی تکمیلی و استعلام قیمت دوربین مداربسته تیاندی به وب سایت رادیس مراجعه کنید


:: برچسب‌ها: تیاندی , دوربین تیاندی , دوربین مداربسته ,



مودم یوتل
نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1402
بازدید : 400
نویسنده : user

نصب مودم یوتل و اتصالات

خط تلفن را به درگاه Line Splitter وصل کنید، سپس دو خط تلفن موجود در جعبه را به دو سر خروجی اسپلیتر وصل کنید، انتهای خروجی مودم را به پورت DSL دستگاه مودم وصل کنید و انتهای خروجی Phone را به دستگاه تلفن وصل کنید. .

کابل شبکه موجود در جعبه را به پورت LAN مودم وصل کرده و آن را به کامپیوتر خود وصل کنید.

آداپتور را به پریز برق و سپس به پورت برق دستگاه وصل کنید.

اتصال اینترنت

وارد بخش مدیریت و پیکربندی مودم یوتل شوید

مرورگر وب را باز کنید و آدرس 192.168.1.1 را در نوار آدرس وارد کنید.حالا پنجره ورود باز می شود و نام کاربری و رمز عبور administrator را وارد کرده و وارد قسمت تنظیمات می شوید.

توجه: آدرس 192.168.1.1 را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید، آن را در جستجوی گوگل وارد نکنید، زیرا وارد صفحه ورود تنظیمات مودم نمی شود.

توجه: اگر از این آدرس برای وارد کردن تنظیمات مودم استفاده نکرده اید، باید این آدرس را در جعبه، دفترچه یا بدنه مودم پیدا کنید، زیرا ممکن است برخی از تنظیمات مودم دارای آدرس ورودی متفاوتی باشند.

راه اندازی سریع مودم یوتل

صفحه تنظیمات سریع می تواند به شما کمک کند تا به سرعت و به راحتی تنظیمات ADSL را تنظیم کرده و به ارائه دهنده خدمات اینترنت ISP خود متصل شوید. بخش های زیر پارامترهای پیکربندی مختلف را توضیح می دهند. در صورت نیاز به تغییر هر قسمت، لطفاً آن را تغییر دهید یا با فشار دادن Next و انتخاب پارامترهای پیش فرض به مرحله بعدی بروید.

هنگام دریافت اتصال اینترنت پهن باند، باید نحوه اتصال به شبکه را بدانید. این می تواند PPP، ADSL یا هر دو باشد. ارائه دهنده خدمات شما باید اطلاعاتی مانند نوع دسترسی به اینترنت، IP ثابت یا متغیر و پروتکل را ارائه دهد.

جهت استعلام قیمت و خرید انواع مودم یوتل به وب سایت رادیس مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: مودم , یوتل , روتر ,